BPO en Backoffice

Met onze expertise kunnen we u ondersteunen om een duidelijker beeld van uw uitgaven te krijgen, uw financiële middelen te optimaliseren en prestaties en organisatorische flexibiliteit te verkrijgen.
Administratief:

  • Gegevens invoeren, verwerken, valideren, indexeren, structureren en integreren, etc.

Reclame:

  • Bestellingen verwerken, productfiches schrijven, etc.

Digitaal:

  • Content schrijven en modereren, webmarketing…

Marketing horloge:

  • Concurrerend, commercieel, ecologisch en technologisch.
Share this page:
center d'appel, relation client, gestion de la relation client, formation professionnelle, formation, agence de communication, communication interne, externalisation, agent de contrôle qualité, télévente, marketing sortant, stratégie sortante, stratégie entrante, marketing entrant, communication interpersonnelle, service client, Service Clientèle, bpo services, télémarketing, marketing digital, gestion des appels téléphoniques, Back Office, collaborateurs, Client donneur d'ordre, recrutement, carrière, multilingues, RESSOURCES HUMAINES, négociations, Rapports Clients, Analyse, appels entrant, appels sortant, marketing téléphonique, support commercial, support technique, Bilan prévisionnel